Este pentru prima oară din ianuarie când Tesla şi-a redus preţurile vehiculelor în China, deşi producătorul american de maşini electrice a apelat la alte stimulente pentru a creşte vânzările în faţa concurenţei în creştere din ultimele luni.
Măsura a venit după ce vânzările de vehicule Tesla fabricate în China au scăzut cu 31% în iulie, faţă de iunie, prima lor scădere lunară din decembrie, deoarece producătorul auto a oprit o parte din producţie pentru a se pregăti pentru o lansare a uneoi versiuni îmbunătăţite a automobilului Model 3.
În schimb, vânzările grupului chinez BYD au crescut faţă de iunie.
Acţiunile companiei au scăzut cu 2,7%, până la un minim de peste două luni, de 236,15 dolari pe unitate, în urma informaţiilor. Reducerile de preţuri ale Tesla urmează reducerilor în numerar de luna trecută, care au venit în ciuda unui angajament făcut împreună cu alte câteva companii din China de a evita ”preţurile anormale”, despre care unii au considerat că a semnalat un armistiţiu în războaiele preţurilor care au ameninţat profitabilitatea industriei. Luna trecută, CEO-ul Tesla, Elon Musk, a spus că sunt posibile reduceri suplimentare de preţuri, chiar şi după ce au scăzut marjele producătorului auto.